Elikkä juu; hankin itselleni lokariauton projektiksi. Autosta uuppui tekniikka ja jarrut sun muut olivat rikki, joten aika alusta lähdettiin liikkeelle. Moottoriksi laitoin 110
cm³:n kiinalaisen moottorin. Tähän tekniikka vaihtuu 125
cm³:sta kaksitahti moottorin, kunhan hankin moottorin. Skootterista laitoin etujarrut tähän taka-akselille ja levyn ja satulan käsijarruksi. Pappatunturin valopuolan muokkasin tälle magneetolle sopivaksi ja valoille sähköt on myös skootterista. Penkkiäkään ei ollut, joten muokkasin tavallisen penkin sopivaksi tähän.
 |
| Ohjauksen korjausta |
 |
| Moottorin paikan suunnittelua ja kiinnikkeen hitsaaminen. |
 |
| Moottorin toinen kiinnikekohta. |
 |
| Käsijarru, joka on peräisin skootterista. |
 |
| Penkin hitsuuttelua. |
 |
| Rattaat, levyjarru ja satulan suunnittelua ja asennusta |
 |
| Lokariautoon koppa joka on Saab 900 turbo. |
 |
| Magneettoon muokkasin Pappatunturin valopuolan jotta saa valot | . | | | | |
|
|
|
|
|
 |
| Ketjut ja rattaan ja jarrut valmiita |
 |
| Vaihdekeppi |
 |
| Kytkin ja kaasupolkimet |
 |
| 3 mm:n pellistä tein uuden pohjan. |
 |
| Valmis |
Tosi hyvä ja selkeästi kerrottu kuvien kanssa.
VastaaPoistaMitä tuolle alkuperäiselle korille tapahtui? Onko vielä joutilaana?
VastaaPoista